~®§§][][(¯`'•. التــ,,ــــوأمــ,,ـــ .•'´¯)][][§§®~
اهلا بكم فى منتديات التوأم نتمنى لكم قضاء وقت ممتع معانا
اهلا بكم فى منتديات التوأم نتمنى لكم قضاء وقت ممتع معانا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

•!¦[• ELTWAAM •]¦!•

البوابةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

كلماااااات اغانى تــــــــامر عاشــــــــور

كاتب الموضوعرسالة
التوأم
مــ؛؛ــديــ؛؛ــرالــ؛؛ــمــ؛؛ــنــ؛؛ــتــ؛؛ــدى
مــ؛؛ــديــ؛؛ــرالــ؛؛ــمــ؛؛ــنــ؛؛ــتــ؛؛ــدى
التوأم

ذكر

كلماااااات اغانى تــــــــامر عاشــــــــور Empty
مُساهمةموضوع: كلماااااات اغانى تــــــــامر عاشــــــــور   كلماااااات اغانى تــــــــامر عاشــــــــور I_icon_minitimeالإثنين مايو 05, 2008 4:06 am

اختارنا ليه

ااااااااااه اااااااااااااااااااااااااااااااااااااه
واختارنا ليييه اصعب ومشينا فييه ليه مديناش انا وانت فرصه لبعض ليييه دلوقتى جاى تقولى نرجع للى كان واحنا الى كان علشان نصوووونه عملنا ايه ...مبقاش ينفع بعضينا اسال عليه من تانى بقه كل واحد فينا فى حضن تانى مبقاش ينفع بعضينا اسال عليه من تانى بقه كل واحد فينا فى حضن تانى
اااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه
بعدنا لييه عن بعضنا انا وانت ليييه واختارنا لييه اصعب لياالى ورضينا لييه
دلوقتى جاى تقولى نرجع للى كان واحنا الى كان علشان نصووونه عملنا ايه...مبقاش ينفع بعضينا اسال عليه من تانى بقه كل واحد فينا فى حضن تانى مبقاش ينفع بعضينا اسال عليه من تانى بقهقه كل واحد فينا فى حضن تانى مبقاش ينفع بعضينا اسال
عليه من تانى بقهقه كل واحد فينا فى حضن تانى

باينه ضاع
خايف قرب جاى علينا سامعه من بعيد جاى يكسر احلى مالينا واعيش بعديه وحيد هو اليوم الى احنا حبيبى معملناش حسابه .كل ماعينى بتيجى فى عينك برجع بالزمان وافتكر الكلمه الى ماليتنا بالشوق والحنان ترجع تصعب نفسى عليا قلبى يزيد عزابه

اه حلمنا بكل حاجه الا ده ماحلمنا بيه عمرنا فى مره ما قلنا ان شوقنا تروح عليه والحلم الى بدايته بحبك تبقى نهايته وداع قولنا هنفضل طول ايامنا حاسديننا العاشقين كان حلمى انى اموت وانا جمبك بعد سنين جايين بس الحلم فى لحظه اتغير ولا باينه ضاااع
اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااه
سامع قلبى بيطلب منك تبقى قصاد عنيك الى انا عمرى ما بشبع منك بس هنعمل ايه .والله وداع وجه على بالنا حبيبى ينادينا .عود نفسك وانا هتعود واياك تنسى يوم .خليك فاكر ان انا فاكرك دايما كل يوم .خد بالك منك ده نصيبنا فراق مكتوب علينا

اه حلمنا بكل حاجه الا ده ماحلمنا بيه عمرنا فى مره ما قلنا ان شوقنا تروح عليه والحلم الى بدايته بحبك تبقى نهايته وداع قولنا هنفضل طول ايامنا حاسديننا العاشقين كان حلمى انى اموت وانا جمبك بعد سنين جايين بس الحلم فى لحظه اتغير ولا باينه ضاااع

كـــل يـــوم
كل يوم نتلاقى والاشواق مشتاقه والغرام فى عيوننا وندوب ليله وليله غرام .الفراق مش لينا والحنين مالينا حتى الدمع فى عنينا جوه عيوننا وكلى ليه .ذكرايات كدابه والاشواق كدابه ادى الليل بجراحه وناره ادى عزابه وادى مراره يسهر يعشق ويا جراحه شوف كام واحد فينا اختاره.
مش هنساك علشان خليتنى اعشق نارك وانت فايتنى بعد الحب ده كله تقولى هو ده قلبى وهو قراره .ادى الحب الى انت نسيته وادى الحب الى اتحبيته وادى غرام وغرام بيموتوا قدام عينك وانت وافقت
حتى الصبر معاك عاتبته والاشواق فى عيونك ثبتوا وقلبى معاك عزبته وسبته وانت بغدرك برده امنت

كل يوم نتلاقى والاشواق مشتاقه والغرام فى عيوننا وندوب ليله وليله
غرام الفراق مش لينا والحنين مالينا حتى الدمع فى عنينا جوه عيوننا
ذكرايات كدابه والاشواق كدابه وادى الليل بجراحه وناره .
ادى عزابه وادى مراره يسهر يعشق ويا جراحه شوف كام واحد فينا اختاره
مش هنساك علشان خليتنى اعشق نارك وانت فايتنى بعد الحب ده
كله تقولى هو ده قلبى وادى قراره ..ياما تعبت معاك اهواك واجرح قلبى وتبقى معاك سبت حياتى وعمرى فداك جيت وبواجهك وانت هربت اهرب مهما تروح لبعيد لازم قلبك يبقى وحيد مهما تقول فى كلام وتعيد لو تتكلم يعنى سكتت ذكرايات كدابه والاشواق كدابه ذكرايات كدابه

كفاية جروح
بعد الى انت قلته عايزنى اقولك ايه فراق بفراق حبيبى وايه اندم عليه
بعد الى انت قلته عايزنى اقولك ايه فراق بفراق حبيبى وايه اندم عليه
روح روح كفايه جروح يا روح مابعدك رووح انتهينا خلااااص ايه ايه الى هبكى عليه ولا هندم ليييه انتهينا خلاااص
اااه روح روح كفايه جروح يا روح مابعدك رووح انتهينا خلااااص ايه ايه الى هبكى عليه ولا هندم ليييه انتهينا خلاااص

مش فاضلى اى حاجه حتى عمرى ضاع فى حبك مش هعيشلك عمر تانى الحق اجرح فيه يا قلبك .مش فاضلى اى حاجه حتى عمرى ضاع فى حبك مش هعيشلك عمر تانى الحق اجرح فيه يا قلبك.روح روح كفايه جروح يا روح مابعدك رووح انتهينا خلااااص ايه ايه الى هبكى عليه ولا هندم ليييه انتهينا خلاااص

اااااااااه وح روح كفايه جروح يا روح مابعدك رووح انتهينا خلااااص ايه ايه الى هبكى عليه ولا هندم ليييه انتهينا خلاااص

كلموهـــا عنـــى

كلموها عنى من بعيد لبعيد عرفوها انى لسه بحبها وامانه حد يقولها بسأل عليها ازيها وعامله ايه..حد يقولها دى ماليش حبايب بعدها والى باقيلى منها عايش عليه
وفاكر ليها ايام بتصبر بيها وعشان عندى امل فيها انساها يا قلبى انا لييييه وفاكر ليها ايام بتصبر بيها لو ماتكلمش عليها فيه ايه هتكلم فيييه

ولو هقابل غيرها او هحب جديد برده لسه فاكرها وفاكر حبها وامانه حد يقولها بسأل عليها ازيها وعامله ايه..حد يقولها دى ماليش حبايب بعدها والى باقيلى منها عايش عليه

وفاكر ليها ايام بتصبر بيها وعشان عندى امل فيها انساها يا قلبى انالييييه وفاكر ليها ايام بتصبر بيها لو ماتكلمش عليها فيه ايه هتكلم فيييه وفاكر ليها ايام بتصبر بيها وعشان عندى امل فيها انساها يا قلبى
انالييييه وفاكر ليها ايام بتصبر بيها لو ماتكلمش عليها فيييييه

نفســـــى اقــــولك

نفسى اقولك ع الى بيا نفسى اقولك كلمه واحده .انت دارى بشوق عنيا
متجاوبش ثانيه واحده.سيبنى اقولك من الكلام حاجه توصف الى بيا .ولما اخلص فيك غرام ابقى رد انت عليا. انت مهما تقولى ايه مش هصدق غير عنيه .دايب ليله بناديك دايب وانا بهواك جوه قلبى انا ليك حب عشته معاك حبيبى بعد حرام جوه قلبى غرام ولما عينى تنام برده بحلم بيك...ايوه دايب قلبى فيه ايوه دايب شوق ونار.ثانيه واحده تغيب عليا القى ليلى من نهار .ايوه اناما احتاج لحضنك ايوه اناما احتاج اليك نفسى اعيش العمر جمبك .نفسى اشوف صورتى فى عنيك. نفسى اقولك يومها دايب نفسى اقولك فيا اييه

دايب ليله بناديك دايب وانا بهواك جوه قلبى انا ليك حب عشته معاك حبيبى بعد حرام جوه قلبى غرام ولما عينى تنام برده بحلم بيك

دايب ليله بناديك دايب وانا بهواك جوه قلبى انا ليك حب عشته معاك حبيبى بعد حرام جوه قلبى غرام ولما عينى تنام برده بحلم بيك

الحزن مالـــى العيـــن
الحزن مالى العين والدمع على الخدين واهرب وروح على فين
والفرقة ويايا واللصبر اجيبو منين بعدك يانور العين
وانا اشكى حالى لمين والدنيا نسايا
دا حلال دة ولا حرام ولا اعمل اية ياغرام
الدنيا لية بيتخدنى من اجمل الاحلالالام
اه لو كان دمعى بيتكلم
كنت عرفت ان انا بتالم
فى بعادك يا اعز الناس
كنت امنت ان انا مش بايع
سامح قلبى فى بعدك ضايع
https://eltwaam.yoo7.com